söndag 1 januari 2012

Bakat & Lagat

Hej igen!
Jag har lite tråkigt så jag kom på att jag kan visa er lite bilder på saker som jag har Bakat & Lagat :)


Riktigt härliga muffins som jag gjorde hos farmor för ett tag sedan! (ursäkta bildkvaliten)



Mummsiga choklad muffins som jag och Linnéa gjorde i höstas ^^


Min vinbärskaka som jag gjorde i slutet av sommaren! ;P Supergod!!



Peanutbutter Cupcakes som jag gjorde i sommras :) Riktigt superduper goda!!


Halloween muffins som jag gjorde till festen hod Fanny :)


Superduper god Champinjon och bacon omelett som jag gjorde i höstas :)


Inte ett mästerkocks recept precis men smakkombinationen blev väldigt god!




Inte alls avancerat! Superlät och supergott! Chokladdoppade marsmallows :)

Jag och Tove gjorde även julgodis, Citron geléhjärtan.
Nu har jag köpt smakarom tutti frutti så jag ska göra klubbor och cakepops ;))
Vi får se vilken dag det blir!

XOXO
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar