söndag 1 januari 2012

Mys dag!

Idag har jag haft en riktig mys dag, jag har gått i pyjamas hela dagen och ätit frukost halv ett :)
Men det hör till när det är nyårsdagen. Jag har hunnit spekulera mycket i våran resa och läst på om Kap verde på både reseforum och fritidsresors hemsida! Det går knappt att beskriva med ord hur mycket jag längtar, speciellt när man tittar ut genom fönstret och ser ösregnet... Tanken på att det bara är en vecka kvar tar kål på mig :))

Men men.. jag hade en jätte trevlig kväll igår, god mat och trevligt sällskap. Vi festade och dansade tills vi nästan stupade framåt --> Vi rundade av vid tre, då var alla och minsta tjejen är ju bara 5 år!
Tack För En Trevlig Kväll!! :)





En rätt så trött tjej runt två tiden :)
XOXO
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar