fredag 6 januari 2012

Strejk helg!

Hejsan bloggen!
sorry att jag inte uppdaterade igår, men det har varit så mycket och mer kommer det bli.
Idag ska jag bort och fira min gudmors 50 årsdag utanför göteborg. Jag ska sova där så det blir kanske ingen updatering, och imorgon när vi kommer hem ska jag packa och sedan ska vi till Ekelundarna. Så det blir inte mycket uppdatering. Men nu slutar vi prata tråkiga saker...

Idag är det bara 3 dagar kvar. Det är helt sjukt... Det var ju liksom julafton igår, hur kan tiden ha gått så fort? jag har packat vidare lite till men blev lite sur när jag läste att det bara är 20 kg packning inkluderande handbagage, jag som trodde att det var 25 kg utan handbagage... men det ska nog gå ändå.
Idag har jag gjort i ordning mina naglar och snart ska jag vara lite med Linnéa innan vi sticker vid tre tiden. Jag vet inte om jag kommer att kunna blogga från Kap Verde, att öppna internet på mobilen från utlandet kostar typ 100 kr (som jag inte tänker betala) men vi ska försöka köpa ett internet kort. annars får ni en reseberättelse när jag komme hem. Just nu är det typ 25 grader i havet där nere... HELT OK!!

XOXO
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar