tisdag 3 januari 2012

En dag i stan

Hello Everybody!
Idag var jag i stan med lilla Tove. Vi hade super skoj :) Jag var en riktig liten shopaholic och köpte massa roliga saker!! ^^
Bla:



Dessa två fina produkter från depend
H&M- 89 kr/st

Jag köpte örhängen på Ur & Penn för 35 kr
och massa kläder från:
Dom hade jätte stor rea så jag fyndade kläder för typ 500 lappen, men... dom får ni först se när jag är på Kap Verde. Dom ligger nedpackade i min Cavalet som jag har glömt visa er....
Men här är den!!!


Det är en bra och rymlig väska (som NÄSTAn alla mina saker får plats i ^^)
Som ni ser är det mesta redan nedpackat. Och så även gina kläderna, med prislappar och allting :) 

Köpte även en trepack med Body Butter från The Body Shop!


Blev jätte glad när alla mina tre favoriter var i en och samma :)
Moringa 8-)
Jordgubb
Citron

Jag håller på att försöka göra klart någon form av packlista, det är ju lite svårt för hur man än försöker kommer man alltid på något i sista stund.
Imorgon ska jag jobba och vi lunchtid ska jag ta andra Twinrix.............
Men men det går fort och sticket är litet, och det är LUNGT värt det.
Jag har nu även läst lite kritik om Kap Verde, det värkar som att om det blåser mycket och är lite dåligt väder finns det knappt inget att göra. Men jag tror att vi kan roa oss med att spela spel eller käka godis då, och jag blir ju glad bara vid tanken att inte vara i skolan första veckan så jag har nog inte så svårt för att ha roligt :)

Nu är det bara 5 dagar kvar!

XOXO
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar