söndag 25 december 2011

Julafton

Hejsan
 Igår var det julafton!
Vi tillbringade våran eftermiddag hemma hos mormor och morfar,
där var även våra kusiner :-) Vi hade det super trevligt och jag fick
massor med fina presenter (tack alla fina släktingar)
bla: en morgonrock (efterlängtad)
gummistövlar- svarta från vagabond
och en juicy couture väska!

Mycket, mycket nöjd!!

Idag händer det inte så mycket, vi ska bara vila upp oss sen gårdagen och ta det lite lungt. Jag ska städa lite i mina bokhyllor och sedan ska jag kolla lite packlista inför Kap Verde! (bara 15 dagar kvar...)

Jag ska blogga lite mer senare idag, tänkte lägga upp lite bilder och planer för hur jag planerar att mitt rum ska se ut. Jag strävar verkligen efter att det ska bli super super bra!

/ Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar