tisdag 27 december 2011

Tisdag!

Hejsan!
Idag har jag varit och jobbat nästan hela dagen :)
Det är kul att tjäna lite extra såhär innan semestern. Nu när jag kom hem slog jag mig ner framför tv och solsidan!! MYS!

Denna och nästa vecka är det fullt sho som gäller, på torsdag ska vi bort och planera våran resa (vilket är om ca 1 &½ vecka) På fredag ska vi nog bara vara hemma, tror jag..?
På lördag är det ju stor fest NYÅR! Vi ska ha hem gäster och det blir nog mycket raketer.
Nästa vecka ska jag försöka hinna ta mig in till stan och köpa lite kläder inför kommande resa, vi ska även på kalas på Fredagen hos min gudmor och Lördag och Söndag blir det nog mest packning. Jag ska även försöka få in en fika med min fina kompis Frida, och försöka träffa Maddi en dag också, så det blir super mycket att göra. Men har man bara roligt så löser sig allt!

Igår när jag hade tråkigt fick jag för mig att jag skulle sy lite kuddar till mitt rum, jag fick fram sy maskinen och klippte till typ mm. Men lagom till att allt var färdigt upptäcker jag att symaskins nålen är av... Dumma lillsyrra, så det blev inget sytt. Kanske någon annan dag i veckan.

Här får ni en liten bild av min fina väska från Juicy Couture! (ursäkta bildkvalitéen, hade bara iphonen till hands)


Är skit nöjd med den!
Försöker övertala mamma och pappa att vi ska ta oss en liten semester ner till Dubai och shoppa billiga märkesvaror :)

Nu ska jag dyka ner i soffan!!
XOXO
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar