söndag 25 december 2011

Tapeter!!

         Hejsan!
Jag sitter här och bläddrar bland lite tapeter. Jag har bestämt mig för att jag ska ha en tapet istället för en panorama vägg. Jag har hittat några jätte fina och jag tror det blir någon av dom, vet inte riktigt vilken än..? Tapeterna kommer ifrån ett holländskt företag som heter PIP studio. Jag vill att det ska gå i lite livliga färger, typ röd, ljust rosa och baby blått. Tapeternas mönster finns även på bäddlakan och tyger, så jag tror att det blir liknande gardiner och kuddar.

Det är så svårt att välja, man vill ju tycka att det är snyggt även om två år... Men det är därför som jag har bestämt mig för att ta en tapet som går att kombinera på olika sätt. Med flera olika kuddar och kanske kan man klä in lådor i den överblivna tapeten.

 Jag har även bestämt mig för vilken säng jag ska ha. Det blev en hemnes (från IKEA) den vita
 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50080315/
Det är ju en dagbädd så tanken är att jag ska kunna stoppa ner täcke och kudde i en låda under sängen för att sedan ha det som soffa med massa härliga kuddar när man inte sover. Den går även att dra ut till en dubbelsäng, vilket är väldigt bra ;D

Jag ska fortsätta mina planer och funderingar, men ett brejk ska jag ha om två veckor :DDD då ska vi till Kap Verde, längtar så jag håller på att dööö!! och det gör ju inte det hela tråkigare att missa första veckan i skolan.

Nej, men nu ska jag ta och bläddra vidare bland alla bilder och hemsidor :)

Ha det bra
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar