söndag 25 december 2011

Oj jag glömde...

Jag kom på en sak!
Jag glömde berätta att vi fick hem den nya drömhem & trädgård för några dagar sedan, det var den som gav mig all den fina inspirationen. Det är verkligen en tidning skapad av gudarna ^^ nej men den är verkligen jätte kul att läsa, man får sådan himla inspiration :)

Detta är NR 1-2012!
Den rosa framsidan gjorde mig verkligen inspirerad!! :)
Jag ska ju måla om mitt golv till vitt och jag tyckte att den mattan var väldigt snygg <3 rosa och fluffig, En liknande finns på ikea.
Aborg matta ROSA 100*100 cm  299 kr

På bilden är det ett PIP studio bäddlakan sett. Dom kostar ca 900kr (skriv upp på önskelistan)
Personligen tycker jag chinese rose mönstret är finast. Det finns på bilder i föregående inlägg.

Jag vill också berätta att jag fick i julklapp av mamma att gå med i bokklubben skaparglädje!
En mycket trevlig bokklubb som erbjuder ett startpaket på två fina pysselböcker för 19 kr st och så får man en fin startpremie. Det kommer en inspirerande pysselbok i brevlådan varje månad (100-249kr)

När jag var inne på datorn idag hittade jag en hemsida som jag besökte för några månader, den heter
http://www.bakerella.com/ Jag vill verkligen tipsa om denna fina hemsida. Dom gör helt underbara tårtor och cakepops!

Man kan knappt förstå att det är klubbor...! :)

Det finns en jätte fin bok av Mia Öhrn som heter:
Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk
Den ger dig tusen tips och idéer på jätte bra bakverk.
Den är givetvis inte ens i närheten av så bra som min cupcake bibel!
A pice of cake! av Leila Lindholm

Ha en skön eftermiddag!
KRAM Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar